farewell....crush.


Thursday, December 6, 2012

Sedeh gila tajuk. Haha. Ohoi. Assalamualaikum dan salam sejahtera dan salam 1Malaysia. Heh heh heh. Haih. Memang aku kalah la kalau aku lawan jugak. So better aku ngaku kalah sep siap. Haha. Entah ngan sapa aku lawan -.-' Tah lawan sorang sorang. Ah i don't care eh eh eh eh eh coz i don't care eh eh eh eh eh~

Sat ja bulan 12. Haih. Keja kolah haram tak sentuh pun. Etceli sejak dari first day cuti gi aku tak penah sentuh beg sekolah aku. Jeling pun dak ada pulak nak pi bukak. Hahaha. Kejam gila. Aku rasa time aku nak basuh beg nanti baru aku bukak. Ya Allah. Huduhnya peqangai dia nei =.='

Alaaa pikiaq pikiaq balik bukan selalu. Ye dok? Heheheh.

p/s; sayonara. even hang tak kenai aku.



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim