long time no see.......


Saturday, November 17, 2012

Assalamualaikum. Hey yall. Watcha doing? Hehe. Dah lama kan rasanya aku tak hapdet. Ihikss *ala-ala gediks manja* Sori la yu olls. Minggu lepas ai pegi holiday dengan pemeli ai. Pegi cameron, pahang, terengganu ngan kelantan. Best. Best. Serius best. Betul la best! ==' Apa cara aku cakap macam tak best ka? Huh. Dasar.

Haih. Tak mengapalah. Etceli aku boring nei. Sebab tuw la aku tetiba menggerakkan sekali gus mengeksesaizkan jejari aku yang tulang gemulang nei. Eh? tulang gemulang? -.- apakah? Abaikan. Haha, Abaikan. Kan? Haha. hahahahahhaha kbye.

p/s; aku cakap dengan sapa la nei kan?



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim