25 Oktober 2012


Thursday, October 25, 2012

Assalamualaikum! Hehe. Annyeong~ Eotteoseyo? Ne gwaenchanayo. Hewhew. Arasso? Hahahahahhaha k aku monolog sowang sowang. Mianhae mianhae~ Hehe. Wahhh. I can speak Korean. Even sikit sikit ja but improvement tuw! Wahahahhahahahah syioknya syioknya ^_^ Kan best kalau ada yang boleh ajaq lebih lagi. Aigoooo. I hope so. *smiling*

Okay. Now lepaih dah habeh To The Beautiful You, sekarang aku tengah follow cita lain pulak. Tajuk dia The Innoncent Man a.k.a Nice Guy. Best gila. Pelakon utama pun boleh la tahan. Comey. Hahahah. Tapi cita nei agak serius. TTBY tak serius sangat. Tapi best laaa. Best gila. Hahaha. you guys should watch it. Seriously. Aku pun tersangkut dengan cerita nei sebab kawan aku la, suwoh tengok. Hahahha and yeah thanks to her I'm now addicted to this drama. In love actually. aishhhhh.

Haha. Okay la. Kan? Ada faedahnya jugak. Aku belajaq bahasa Korea. Not saranghaeyo ja. Hat tuw dah biasa. Haha. Many moree moree moreeee laa. Yeah. I just learnt the easy one but esokey la kan? Practise makes perfect. Cita nice guy tuw agak sedeh la jugak. Aku hampir nangis. Sob sobs. Hahaah. Demmm. Semalam pun sebab kak aku balik ja aku tidoq awai. Kalau dia tak dak sah aku tidoq lepaih subuh. Aaaa curios gila nak taw apa nak jadi pulak. Aishhh. Cannot cannot.

I wonder, agak agak lepaih cita nei habeh ada yang lagi daebak dak dari cita nei? Haha. Wahhh. For the first time aku taw nak wat apa bila cuti sekolah. Haha. Stupid. Korean drama is really really really made me into this. Aaaaaaaaaaaa can't imagine. Okay. see you soon. Annyeonghi gyeseyo~ \^_^/ *waving*

p/s ; it is true that nice guy isn't exist in this world? im curios.





Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim