Stupid thing.


Wednesday, August 22, 2012

Yoooooooooooooooooooooooo. Assalamualaikum. Ehek. Ya. Aku bawu lepaih search nama aku dekat Google. And. So sad. Tak dak punggg gamaq aku. Sobs. Kuang asam betoi. Maybe aku patut mempopularkan diri aku. *angkat kening* Hmmm. Neahhhh. Watahek em tinking?! Gila apa. Aku nei kan pemalu. Ahak. K tetiba ja. Memang sah aku dah pikiaq nak wat benda tak masuk akai tadi. Haha! Like Vlog, tutorial. Lmao. Nobody gonna watch it laaa. *dammit*

Kalau aku buat pun aku tak kan tunjuk muka aku. Hahahah. Aku nei kan pemalu. ehemmm. Oyea. Sebut pasai Vlog, do covers, parodies and watsoeva, aku suka tengok video sowang mamat nei. Haha. Sah sah ah comei en sebab nuuuu keturunan mat saleh nuuu. But hmm i just like the music. The songs. Awesome. :) Kalau lah ada mamat Malaysia yang comei comei muka macam mat saleh buat macam tuw jugak kan best. Komfem aku masuk minang. Hahah. K dak. But maybe in my dream. HAHA. Nak jugak! Tak malu betoi =.='

Ah lantak ah. Mimpi aku. Hang sapa nak masuk? Password pun tak taw. Pi mampoih ah. Heheh. Dak dak. Mampoih tuw lawak ja. Aummm. But serius. I really hope that one day I would find someone, made from Malaysia of coz, yang ada acc youtube yang yeah gila gila but comei. Haha. K aku tak cakap secara detail macam mana yang aku nak but who cares? If u have one just put in the cbox and I'll checkidaut. Ya. Ehem. Kalau dah letak tuw tolong letak link yang betoi betoi menuju ke acc hampa, don't do prank on me. Yeah. Plis. I MEAN IT!!!! yeah that part where i said don't do prank on me.

Okay. Wahh. Bestnya kalau ada. Aku selalu berangan ada. Hahahhahhaa. K kanak kanaknya. Dan perasannya. Siapalah dakuuuuuuu~~~~ -.-' K tets oll. Bai.

p/s ; what a sad imagination ~.~



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim