26 Ramadhan.


Thursday, August 16, 2012

Hai. Assalamualaikum. Lama gila gua tak hapdet ken? Kompom lu suma rindu gua ken? Ken ken? Alahhhhh. Tak nak ngaku pulok. Nyampah tahu! (ala-ala gedik manja) K sila tembak gua. Ahaaa. Etceli gua nak tanya, lu suma puasa penuh dak? Make sure penuh taw sebab hari raya pertama tuw kompom ada duet dalam beg duet lu suma. Haha. K tak lawak. Abaikan. Tengkiu. Muah :*

Etceli gua tengah makan dadih sambil dengaq lagu sambil online sambil taip. Yeah. Cheers for me. Ihiks. Aku tetiba nak hapdet nei sebab aku bawu ja lepaih baca blog kawan aku. (tetiba keluaq aku. ohoks) Entah la kenapa. Tapi ada la satu dua post dia yang aku baca tuw memberi inspirasi kat aku. Lol. Macam lawak ja. Tapi ah apa nak heran. Besa la tuw.

Baca apa apa tengok apa apa kalau ada inspirasi tuw ada la. Haha. Tengok kucing jilat bulu pun ada inpsirasi. Haha. K peliknya -.- But well, that's just me. To bakal bakal boyapren (husband lambat lagi :P) hampa kena terima la kepelikan aku nei noh. Hahahahhahahhaha. Enough anis enough. What am i trying to say is yeah memang ada kaitan la dengan love love nei.

Sebab dalam post dia tuw, dia ada cakap, bagi dia 

sayang itu satu perkara yang subjektif. 
saya sayang diri saya.saya sayang ibu bapa saya.saya sayang kawan saya.
ada juga yang beranggapan,sayang itu cinta. 
setujukah anda?
bagi saya,TIDAK!
sayang tidak bermakna cinta.cinta bermakna sayang.


Bagaimana? Setujukah anda? Well, bagi aku, ermm ermm okay. Agak ah. Sebab etceli aku tak penah tepikiaq pun. HAHAHAHHAHAHHA (gelak besaq) Serius. Perkara tersebut membuatkan aku terpikiaq sesaat. Sesaat cukup la. Buat pa banyak banyak. Banyak gi benda aku nak pikiaq nei. Haha. Betoii pa. Pikiaq nak raya gi pikiaq nak posa pikiaq pasai crush (sejak bila aku ada?) pikiaq pasai duet. Ish. Banyak la. Kesian kat aku. Sobs.

K ah. Babai. Hat tuw ja nak habaq pun. Heheh. ^^/

p/s ; help me.



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim