Salam Jumaat.


Friday, June 8, 2012

Hai. Hai ho digidi. Hehe. Aku dah mula aktif berblogging la. (rasa ja) Ceh. Bawu bapa hari dok hapdet dah kata aktif. Puih. Blah r. Aku benci bila bulu mata aku masuk lam mata aku. Haih. Nak bawak keluaq dy tuw kemain seksa hang taw dak? Awat dy rajen ngat jatuh tataw? Ada sapa sapa yang pakai syampu bulu mata dak? Rekemen kat aku sat. *muka bengang*

Kadang kadang tuw kan, kalau dy masuk lam mata, and tak dak cermin depan aku, aku akan tenyeh mata aku sampai dy keluaq. Pastuw tengok tengok mata aku merah. And gatai. Uuuuuuuu~ Very sad you know. Iskk iskk. Tapi ahh lantak ah. Janji dy keluaq. Muahahhaahahhahahahha. Oh ya btw, ampa sihat ka? Makan gi nei? Tuw dok watpa tuw? Haaa tak mandi lagi. Kantoi la weh. Hak hak hak.

Serius ah. Aku takut silent reader(s) aku qabun ah kalau dok usya blog nei lama lama. Kecik sangat tulisan dy. Haih. So ANYONE YANG TAW CANA NAK TUKAQ SAIZ TULISAN NEI PLISS INFORM AKU. I NEED YOUR HELP. Ganjaran pasti ada. Nak taw ganjaran? Heheh. Kerja dulu bhai. ^^ Aku buat prinsip adil dan saksama. Tapi kadang kadang adil ja saksamanya tidak. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. *qenyih tayang gigi*

And woooooo i like this blogskin. Tengs a lot to sapa yang buat blogskin nei. Hehe. Ada sikit gi nak edit. Pasai link tuw hmmm aku bukan ada tutorial pun. Nak padam sayang pulak. Hmmmmm. Nanti la aku pikiaq nak buat apa. K. Bau roti teloq kat belakang aku nei menggoda aku. Tata. Assalamualaikum.

p/s ; help me with this font size. ergh!



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim