pagi-pagi dah hepi.


Saturday, June 9, 2012

Ihik ihik ihik. Assalamualaikum. Hai busuk busuk sekalian. Dah mandi? Oh mesti la belom kan? Nama pun busuk. Ahak ahak ahak. Eh tapi kan tapi kan ada jugak yang busuk tapi wangi. Apakah itu? Entah la. Aku pun tataw. Hehe. Haish. Hepi + bahagia betul aku hari nei. Sebabnya etceli ada banyak sebab. Ehek ehek. Nak taw? Nantikan~~ *makan roti teluq*

First. Aku dah siapkan keja kolah aku. Wuuuu wuuu syok beb. Aku dah siapkan karangan bm aku tuw. HAhahhahahahha. Ehemmm. Karangan ja la. Kimia ngan sejarah dak gi. Malaih. Terutamanya kmia. Ppfffffffffffffffttt. Why need periodic table, element, pronton number bla bla bla. Hesh. Who need that? I don't need that! (haaa cakap besaq. nanti hang yg teqiyak tak berirama tak berlagu)

So I wonder, I DO wonder etceli, is there any job with higher gaji and does not involve kimia? But hey bagi aku kan kimia nei best jugak apa. Cuma. Tuw la. Nak paham dy tuw. Pergh. Adventure kut. Dah la aku nei jenih tak suka pikiaq banyak banyak (ecehhhh muhong kuat) So aku harap sangat aku dapat paham what is kimia etceli. Sebab argh! Aku tengok tivi novel hat jadi dokter tuw cam best ja. Dan yang paling menarik minat aku ialah bahasa dy tuw. Tak dak sapa paham.

Dan aku suka bila owang tak paham bahasa aku. Dan bahasa dy sangat sangat sangat hebat dan setai gila baq hang. Aku rasa aku lebih tertarik ke arah tuw. HAHA. Lagipun jadi dokter kaya oww. (mata bayang duet) Hahah. And yeah. There's sumthing more funny. Aku selalu berangan nak kawen dengan engineer tak pun ngan pilot. ohok ohok *batuk* Berangan ja k berangan. Don't take it serius. Tapi kalau betui pun apa salahnya. ahak ahak ahak. *hentuk pala kat dinding 24 kali*

K so long my dear silent reader(s). Tata. ^^

p/s ; kak aku nak balik matrik dah. hmmm :|



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim