got no work to do *sigh


Friday, June 22, 2012

Hell-o people. Assalamualaikum. Hari nei 22 hb 6 taun 2012. Mean that dah hampir seminggu birthday aku berlalu. Bole tahan bestnya la birthday aku tuw. Walaupun tak pi celebrate mana mana but ada something yang buat aku tersenyum bahagia, gembira. Haha. Ceh ayat. Cannot go. Ada someone yang aku tunggu wish happy birthday kat aku. Walaupun just 'Happy Birthday', namun ahhh gua tetap bahagia. Kesedihan gua yang pada mulanya secara otometik terhapus pada malam itu. Alhamduilillah. Hiks.

Asal ayat gua kerek semacam je? Ciss. Okay. Thank you again Mr. Garfield coz wish me a happy birthday. Tak dak hadiah ka? Hahha. Dak dak. Lawak ja. Wish tuw pun dah cukup. At least, aku taw, hang masih ingat birthday aku :) Thanks sangat. Hewhew. Aku dah 16 taun. Aku dah besaq. Dah bole amek lesen but bila pikiaq balik aku rasa aku nak amek lesen taun depan la. Amek sekali lesen keta-moto. Hoho. Jimat duet.

Kan? Hmmm. Well. Hari nei aku boring, so that's why aku hapdet blog. Just like the title 'got no work to do' Ah also, tengs to my sista for the Toblerone. Tak sedap pun sebenaqnya tapi dah coklat mahai telan jugak la. Hahahah. Daim pun sama. Bukan sedap pun. Maybe tak sosuwai dengan lidah aku kut noh. Hmmm. Ada kemungkinan ada kemungkinan. *angguk angguk pala* Sooooooooo aku rasa tak dak apa dah kut nak tulih. Hmmm.

Okay la. Babai.^^/

p/s : 2[A] 1[B+] 3[B] 1[C] 2[E] 1[G] <--- result mid year -_________-



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim