Aku rasa macam Tinker Bell


Thursday, June 7, 2012

Puih. No no no. Aku bukan nak cakap aku nei macam Tinker Bell. Aku rasa sekarang aku rasa apa Tinker Bell tuw rasa. Sapa tengok cita Tinker Bell tuw taw la cana kan? Haha. Yes. Btw, to her, let me call her as friend. Yea. Itu lebih baik. Kepada kawanku, aku mintak mahap. Semalam aku terlampau emo sehinggakan aku merajuk dan sekarang hang pulak merajuk. Padan muka aku *hentuk pala kat meja 24 kali*

I need help and booooooooooooooooooooooooo I didn't get that help. K. My bad. So I'm so sorry. Aku rasa aku juai ikan ah. Aku yang salah. Memang aku salah pun. Aku terlalu sedih lepas clash dengan dy. Iskk iskk. *hentuk pala kat meja. sekali* K. Sudah la tuw kan? Haish. Aku kena move on. Ya. Kena kuat. I'm tough. *tunjuk aksi ahli bina badan* K. Tak tough pun. Aku nei KURUIH. T~T But hey my heart DO tough. Lagipun, macam lah nei first time aku clash. Haha. *gelak awkward*

Errr so. I guess I'm sorry then. Hope you'll forgive me. Sincerely, kawan hang (kut)

p/s ; aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku nak tukaq font tulisan kecik gila babun and bole qabun kalau tgk lama lama. hergh!!! =.='



Post The Girl link


notice !

Thanks anyway cause you dare to step on my blog. Behave yourself. Know my world, I'll cheers yours. All is well :D

My sites

[Facebook | Twitter |

 budak pandai sesat sini
best view in Google Chrome
right click disabled


# no spamming and childish acts!



Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim